Ελεύθερος Τύπος
ΑΠΟΨΕΙΣ

Πάνω στην άμμο την ξανθή…

ΣΥΡΙΖΑ

Newsroom dev.eleftherostypos.gr

Συζητήθηκε άραγε στην Κουμουνδούρου γιατί πήγαν άπατες, όπως λέμε δημοσιογραφικά, οι προτάσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ για την επανεκκίνηση της οικονομίας;

Γράφει η Άννα Παναγιωταρέα

Βέβαια, υπάρχει η καταγγελία του ΣΥΡΙΖΑ η οποία προσβάλλει συλλήβδην όλα τα ΜΜΕ και επαναλαμβάνεται σε όλους τους τόνους, με κάθε ευκαιρία, από τους βουλευτές και από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, ότι επειδή «η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τη λίστα Πέτσα έχει “μπουκώσει“ όλα τα ΜΜΕ δεν περνούν τα δικά μας».

Χάριν της συζήτησης, θα δεχόμουν ακόμη και αυτή την καταγγελία περί της λίστας Πέτσα και του όποιου «μπουκώματος» ή και όποια άλλη εφευρίσκουν οι επικοινωνιολόγοι -σαν πολλοί έχουν μαζευτεί και μάλλον… ετερόκλητοι- στην Κουμουνδούρου. Αλλά θα έπρεπε να αντιλαμβάνονται ότι το ΜΟΝΟ επιχείρημά τους, ότι όλα τα ΜΜΕ είναι ελεγχόμενα, θυμίζει, συνειρμικά, όσα ο… Καλογρίτσας καταθέτει τώρα για τον λεβέντη του, Νίκο Παπά.

Πάμε από την αρχή. Θεωρώ θετικό ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δημοσιοποίησε τις προτάσεις του κόμματός του και δεν επέμεινε στις προηγούμενες οικονομικές προβλέψεις του, σύμφωνα με τις οποίες μας περίμενε στη γωνία ένα Μνημόνιο. Αναρωτήθηκε, όμως, γιατί τα ΜΜΕ, πέραν του γεγονότος της απλής καταγραφής των οικονομικών προτάσεων, δεν ασχολήθηκαν με την ουσία των προτάσεων; Αναρωτήθηκε γιατί ούτε τα οικονομικά ΜΜΕ δεν ασχολήθηκαν περαιτέρω με αναλύσεις, σχόλια και ό,τι συνεπάγεται μια οικονομική πρόταση, η οποία μπορεί να παρουσιάζει και μία άλλη λύση ή μια πιο σύντομη οδό προς επίτευξη της οικονομικής ασφάλειας, μετά την πανδημία;

Ισως δεν είπε κανείς στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν υπάρχει έντυπο σε όλο κόσμο που θα έχανε, εθελουσίως, σημαντική είδηση επειδή διαφωνεί πολιτικά ή ιδεολογικά με εκείνον που την παρουσιάζει. Ο λόγος είναι απλός: Οι αναγνώστες των ΜΜΕ, επιχειρηματίες, κλάδοι οικονομικοί, συνδικαλιστές, εργαζόμενοι θα έβλεπαν ότι τα ΜΜΕ από τα οποία ενημερώνονται έχασαν είδηση που τους ενδιαφέρει. Επομένως, τίθεται εν αμφιβόλω η δουλειά τους. Με ένα λόγο, κανένα ΜΜΕ δεν πετάει στο καλάθι σημαντική είδηση και για κανένα λόγο. Αυτό κάνει συχνά η «ΑΥΓΗ», αλλά επειδή είναι κομματικό όργανο, είναι φυσικό οι επιλογές της να συνάδουν με την προπαγάνδα που προωθεί. Ουδέν όνειδος, αφού δεν υποκρίνεται την… αντικειμενική.

Επίσης, δεν είπε κανείς στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν λαμβάνει κανείς στα σοβαρά ανακοινώσεις μέτρων με… υποσχετική. Πότε, δηλαδή, οι προτάσεις Τσίπρα θα μπορούσαν να εφαρμοστούν; Μετά από δύο, μετά από έξι χρόνια; Είναι φανερό ότι ο Μητσοτάκης έχει μέλλον στη διακυβέρνηση.

Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει παρελθόν, όπου έχει απολέσει αξιοπιστία και έξωθεν καλή μαρτυρία. Εδώ δεν μπόρεσε να εφαρμόσει όσα υποσχόταν όχι το 2014, αλλά τα προεκλογικά του Σεπτέμβρη 2015, και περιμένει κανείς ότι όσα λέει το 2020 θα έχουν την παραμικρή αξία το 2026; Ωραία που φύσηξεν ο μπάτης και σβήστηκε η γραφή…

 

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Πώς μπλέκουν τα πράγματα

Kon

Εμπλεξαν, «ο παλιός είναι αλλιώς»…

Kon

Ο «ακροδεξιός» Σάντσεθ δεν άκουσε τον ΣΥΡΙΖΑ και έστειλε στρατό για τους μετανάστες

Kon

Καλογρίτσας στην Προανακριτική: Έδινα λεφτά και «Στο Κόκκινο»

Μιχάλης Μάρδας

ΣΥΡΙΖΑ: Ψευδομάρτυρας ο Καλογρίτσας

Μιχάλης Μάρδας

Ο βασιλιάς της κωλοτούμπας

Kon

Το τείχος της Προέδρου…

Kon

Οι 76 λέξεις που «κρύφτηκαν» μέσα στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ

Kon

Τα SMS καίνε τον Παππά ως «μαέστρο» του ΣΥΡΙΖΑ CHANNEL

Μιχάλης Μάρδας